EMMEMi?

B.Bóher - blog bibsikről, bevándorlókról, balosokról, buzikról és barátaikról. No meg Berlinről.

bóher (jiddis) fiatalember; rabbinövendék

Friss topikok

  • yedidyah: Úgy látom, behal a buli... (2014.01.30. 22:46) Napi német
  • castanea: @yedidyah: aki rendet tart az otthonában, az általában a legapróbb (?) részletekig jó megfigyelő i... (2013.12.04. 14:30) Napi német
  • mordechai: Igen, most pl. határozottan jobb. Azóta amúgy jött egy levél, hogy fasisztázzam le az illető diákt... (2013.11.28. 17:23) Nagypolitika kisembereken keresztül nov. 26-án
  • castanea: As the old FB-metaphor goes: "Love is like a fart. If you have to force it, it's probably shit." (2013.10.31. 22:50) Napi német
  • mordechai: @castanea: Mi? A lehelete? Nem, de megtanultam, hogyha lájkokat akarok, akkor cuki állatokról kell... (2013.10.23. 17:36) Napi német

Mindig is kíváncsi voltam, milyen rendőrautóban utazni

2013.10.20. 12:26 mordechai

Tegnap este Ahmeddel úgy döntöttünk, hogy úszni megyünk. Baromira élveztem, 2009 és 2013 között, amíg Pesten laktam, egyszer sem voltam uszodában, miközben a soproni éveim alatt gyakran tettem ezt (itt közrejátszanak olyan tényezők, mint az epilepsziám: amig nem lettem rohammentes több évnyi drogszedés után, tiltott volt az úszás számomra). Úgyhogy meg is született a döntés: mostantól hetente legalább egyszer úszni megyek.

http://swimminghumor.com/files/2012/07/funny-captions-swimming-is-just-fabulous.png

Csak egy valami esett rosszul (és akkor most finoman fogalmaztam): amikor kijöttünk a vízből, az öltözőben a szekrényünket nyitva találtuk, a szomszéd szekrényt elég vadul föltörve stb. Wir wurden bestohlen, úgymond: nem geraubt, mert az erőszakot is tartalmaz, mint ahogy később a helyszínre kiérkező rendőrök fölvilágosítottak bennünket. Ők vittek haza, a két lelkes ifjút, akiknek az úszónadrágukon kívül szinte semmijük se maradt: a cipőnket meghagyták.

A készpénz, kártya, mobil hagyján, megértem, de még a szemüvegemet is elvitték. S hogy a magyarországi személyigazolványommal mihez fog kezdeni az "új tulajdonos", az se világos.

Holnap irány az optikus, nagykövetség, egyetem, bank stb., kezdődhet a bürokratikus nyűghadjárat. Újra.

De amúgy tök jó kedvem.

Szólj hozzá!

Címkék: berlin üröm timetable

A bejegyzés trackback címe:

https://berlinerboher.blog.hu/api/trackback/id/tr1005589281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása